اجاره سرور محاسباتی

در این سایت می‌توانید با قیمت مناسب سرور محاسباتی اجاره کنید.

 2 ساعت تست رایگان 

ابررایانه شبیه سازان امیرکبیر امکان انجام محاسبات سنگین مهندسی پزشکی در تمام نرم افزارها می دهد

تقریبا تمامی دانشجویان رشته های فنی مهندسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، وقتی می خواهند پایان نامه خودر را انجام دهند با این مشکل مواجه می شوند که با لپ تاب و کامپیوتر شخصی شان یا اصلا نمی توانند محاسبات سنگین را انجام دهند یا اینکه بیش از حد معقول کارشان طول می کشد. خصوصاً این نیاز وقتی که زمان کمی تا دفاع مانده باشد شدیدتر می شود.

وقتی ما می خواهیم یک بهینه سازی برای یک پدیده فیزیکی انجام دهیم لازم است که یک مدل سازی را با انجام کمی تغییرات بارها و بارها تکرار کنیم و نتایج را باهم مقایسه کنیم تا بهترین حالت را بدست بیاوریم. گاهی یک مدل سازی در کامپیوتر قوی ممکن است تا 10 روز طول بکشد ( با کامپیوتر ضعیف این زمان شاید چند برابر شود) و اگر قرار باشد یک مدل سازی را ده ها بار تکرار کنیم زمان قایل توجهی می گیرد. بسیاری از دانشجویان اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسد این است که یک سیستم قوی خریداری کنند که فکر مناسبی است. اما هزینه بالایی هم دارد. یک راه دیگر هم این است یک یا چند سیستم محاسباتی قوی را با هزینه کمتر اجاره کنند. مرکز مجاسبات شرکت شبیه سازان امیرکبیر امکاناتی در اختیار دانشجویان و اعضای هیئت علمی و شرکت ها و سازمان ها قرار داده تا بتوانند از راه دور به سیستم های محاسباتی قوی متصل شوند و محاسبات خود را انجام دهند.

لینوکس linux


مر کز محاسبات شبیه سازان امیرکبیر

نحوه درخواست اجاره کامپیوتر محاسباتی

شماره تماس:✔️ 09021145350  ✔️ 02188769296

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

لیست اجاره کامپیوترهای قدرتمند محاسباتی 

راهنمایی استفاده از سیستم ها:

برای استفاده از سیستم ها قدرتمند محاسباتی نیازی به مراجعه حضوری نیست و به صورت اینترنتی می توانید به سیستم ها متصل شوید. تمامی سیستم ها به اینترنت پر سرعت متصل اند و هر نرم افزاری را در خود سیستم بدون هیچ محدودیتی می توانید دانلود و نصب نمایید.

  • تمامی سیستم های محاسباتی هم به صورت ویندوزی و هم به صورت لینوکسی در دسترس هستند
  • برای انتقال فایل های حجیم نیز می توانید هارد بیاورید دانشگاه تا کار انتقال فایل برای شما صورت گیرد
  • کامپیوتر های محاسباتی به صورت 24 ساعته در تمام هفته حتی روز های تعطیل در دسترس هستند و خاموش نمی شوند
  • کامپیوتر ها از تمام نقاط کشور و حتی خارج از ایران در دسترس هستند
  • سرعت پردازش سیستم ها متاثر از سرعت اتصال  شما نیست
  • در صورتی که شما اتصال خود را به سیستم ها قطع کنید سیستم کار خود را ادامه می دهد و خللی در کار آن ایجاد نمی شود